Let op: Scan geen QR-code van onbekenden! Sinds 12:35 19 jun 2019

U heeft een bericht

Rabobank

Beste heer/mevrouw,

Wij proberen U ervan op de hoogte te stellen dat uw huidige Rabopas vervangen zal moeten worden. Uit veiligheid van onze klanten wilt de Rabobank al onze klanten erop attenderen over te stappen naar het betaalgemak van de nieuw en verbeterde betaalpas.
De nieuwe en verbeterde betaalpas is in zijn geheel ontwikkeld om frauduleus gebruik van onze diensten efficiënt te bestrijden en is onderdeel van ons vernieuwd product. Als klant van de Rabobank bent u genoodzaakt zich daar van te voorzien. Na 12 mei 2019 is het mogelijk dat uw betaalpas zal komen te vervallen en er 8,95 zal worden geïncasseerd voor het aanvragen van een nieuwe pas, wees daarom op tijd.

Mijn betaalpas vervangen

De link hierboven zal u doorverwijzen naar uw unieke formulier.

Vul uw gegevens correct in.

Met vriendelijke groet,
I*****
Afdeling Particulieren/Zakelijk

Valse e-mail