Afzender: International Card Services
Datum: 19 okt 2022 00:49
Ontvanger: *******@*********
Onderwerp: U heeft een belangrijke ongelezen bericht
Voorkom blokkade van uw Mijn ICS
Beste ICS Card-houder,
We hebben u een aantal keer gemaild voor het updaten en valideren van uw Mijn ICS
omgeving en producten. Tot op heden is uw account niet gecontroleerd en/of gevalideerd,
wij verzoeken u dringend dit alsnog te doen.
International Card Services (ICS) is verplicht jaarlijks al haar cli?nten te controleren en te
valideren zoals dit gevraagd wordt van de nieuwe AVG wet. Mocht u uw account niet (willen)
controleren en/of laten valideren zijn wij als uw creditcard verstrekker verplicht uw account
bij ons op te zeggen.
Op 23 Oktober 2022 gaan wij uw account blokkeren en deze blijft voor 7 dagen in deze staat
(u kunt gedurende deze dagen nog steeds uw account valideren). Na deze 7 dagen wordt
uw account definitief verwijderd.
Als de grootste creditcard maatschappij van Nederland willen wij er natuurlijk alles aan doen
om u als klant te behouden, daarom verzoeken wij u nogmaals om de jaarlijkse veiligheids-
formulier in te vullen. Kom vandaag nog in actie!
Volg de volgende stappen om uw account te valideren:
U typt *******.in/********* (Link) (u kunt het uiteraard ook kopi?ren en plakken) in uw
browser en klikt op ”enter”.
U vult de gegevens in die wij van u hebben in ons systeem.
U bent nu gevalideerd en kunt weer van al uw privileges genieten.
Heeft u hulp nodig tijdens de procedure?
Belt u ons dan gerust. U kunt ons bereiken op het telefoonnummer 020 – * *** ***. Wij
wensen u veel betaalgemak met uw Card
Alvast bedankt voor uw medewerking,
Met vriendelijke groet,
International Card Services BV
*** ******
Manager Services