Van: Ing Helpdesk
Datum: 21 maart 2021 om 22:11:39 CET
Aan: *********@*********
Onderwerp: U heeft een bankmail ontvangen
Antwoord aan:
Nieuwe ING betaalpas
Geachte Heer/Mevrouw *. ** *********,
We hebben inwendig onderzoek gedaan naar uw Mijn ING bankieren en uit onderzoek is
gebleken dat u niet voldoet aan de algemene voorwaarden. Uit voorzorgsmaatregelen
willen wij dat u een verificatie verricht voor het controleren van uw Mijn ING Online.
Verricht u deze procedure niet dan zijn wij genoodzaakt uw Mijn ING Online te
schorsen.Uw rekening zal in blokkade worden gesteld.
Betreft: Rekening verificatie
Nadat u zichzelf heeft geverifieerd via de online procedure zullen we de blokkade niet
uitvoeren. Indien u geen actie onderneemt gaan wij gelijk over op blokkade. Wij voeren
een verificatie om uw gegevens controleren.
We vragen u daarom om uw gegevens te verifiëren, zodra uw gegevens geverifieerd zijn
maakt uw automatisch weer gebruik van uw betaalrekening.
Ga naar ****.***.nl/************(Link) , voor het verifieren van uw account gebruik
van uw ING Online omgeving.
Voorkom blokkade van uw rekening!
U dient uw Mijn ING online binnen ontvangst van deze mail bij te werken. Anders worden
uw rekening(en) beperkt uit veiligheidsoverwegingen.
Met vriendelijke groet,
ING Groep N.V.
***** *** *** ****