U heeft al een lange tijd uw bankmail niet geopend

ABN AMRO

Van: Klantenservice
Datum: 20 juni 2022 om 00:43:44 CEST
Aan: ********@**********
Onderwerp:  U heeft al een lange tijd uw bankmail niet geopend
Antwoord aan:

Het gebruik van een nieuwe betaalpas
Uw huidige betaalpas vervalt voor gebruik

Geachte relatie

Uit onze administratie is gebleken dat u nog geen gebruik maakt van onze nieuwe
betaalpas. De nieuwe betaalpas is beter beveiligd tegen frauduleuze praktijken en voldoet
zich aan de Europese veiligheidsvoorschriften betreft bankzaken.

In verband met de veiligheid van onze klanten verplicht ABN AMRO het gebruik van de
nieuwe betaalpas. Het gebruik van uw huidige betaalpas vervalt per 24 juni voor gebruik.

De nieuwe betaalpas aanvragen
Ga naar abnamro.nl/********-******** (Link) om kosteloos de nieuwe betaalpas aan te
vragen.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en van dienst te zijn
geweest.

Alvast hartelijk dank voor uw medewerking.

Met vriendelijke groet,
ABN AMRO Bank N.V.

*** **********
Hoofd Klantcommunicatie

Valse e-mail