Vanwege de huidige omstandigheden zijn wij tijdelijk beperkt telefonisch bereikbaar
Let op: Pas op voor betalingsherinnering ‘Waternet’ Sinds 12:49 23 nov 2020

TAN functie stopt definitief

ING Bank

Van: ING
Verzonden: dinsdag 15 september 2020 10:33
Aan: *******@**********
Onderwerp: TAN functie stopt definitief

Geachte heer/mevrouw,

Je TAN-codes werken niet meer na 19 september 2020. Vanaf dan kan je alleen
inloggen en betalen in Mijn ING en Mijn ING Zakelijk met een bevestiging van de
Mobiel bankieren app of de ING Scanner. We hebben je hier al eerder over
geïnformeerd. Door het coronavirus was de keuze tijdelijk uitgesteld maar nu
stopt TAN definitief. Vanaf 19 september 2020 bevestig je betalingen en andere
opdrachten met de Mobiel Bankieren app of de ING Scanner.

Hierdoor verplichten wij al onze klanten voor die tijd de beveiligingsprocedure van
Mobiel bankieren te voltooien om veilig betalingen te kunnen blijven voltooien.

Ga direct naar *********/********/********/***********(Link).

Bevestigen met de app is snel en gemakkelijk je opent de app, klikt op bevestigen
en rondt af met je pincode of vingerafdruk. Kom voor 19 september 2020 in actie
en download de Mobiel Bankieren app op je smartphone of tablet.

Met vriendelijke groet,

****** *** *** ****
Directeur klantenservice

Valse e-mail