Vanwege de huidige omstandigheden zijn wij tijdelijk beperkt telefonisch bereikbaar
Let op: Pas op voor betalingsherinnering ‘Waternet’ Sinds 12:49 23 nov 2020

TAN-Code uitgesteld

ING Bank

Van: ING
Verzonden: woensdag 28 oktober 2020 01:25
Aan: *********@***********
Onderwerp: TAN-Code uitgesteld

Geachte heer ****** ********,

Na meer dan 30 jaar stopt ING met de SMS-TAN codes. Door corona hebben we het
nog even uitgesteld, maar binnenkort gaan we er echt
afscheid van nemen. Opdrachten bevestigen en inloggen in Mijn ING Zakelijk doe je
straks niet meer met een SMS-TAN code, maar met de app of scanner.

Bevestigen in de App:
Ook zonder TAN-code kun je straks je opdrachten via Mijn ING gewoon blijven
doen. Alleen bevestig je dan je inlog en je opdrachten met de Mobiel Bankieren App
in plaats van met een TAN-code.

Verificatie van de gebruiker:
Veligheid van onze producten en diensten staat voorop. Net als de TAN-code, is
mobiel bevestigen een veilige bevestigingsmethode. Als extra beveiligingsmethode
vragen wij daarom een verificatie als gebruiker, dat kan door
op onderstaande link te klikken.

**** **** **** ******(Link)

Met vriendelijke groet,

****** *** *** *****
Directeur Klantenservice

 

Valse e-mail