Status: Onderweg

DHL

Van: DHL Parcel
Datum: 26 oktober 2021 om 02:24:23 CEST
Aan: *******@********
Onderwerp: Status: Onderweg
Antwoord aan:

Geachte heer en of mevrouw,

Tot onze spijt kunnen wij vandaag niet bij u langs komen. De reden is dat uw
zending niet voldoende is gefrankeerd. Wij willen toch uw zending op korte
termijn bij u thuis bezorgen.

Daarom geven wij u nu de kans om via ****(Link) uw zending alsnog te laten fankeren.
Dit kan tot maximaal 3 werkdagen na dagtekening van deze email. Indien dit niet
in de aangegeven tijdlijn in orde word gebracht zullen wij uw zending retour
sturen.

Retour sturen van uw zending brengt kosten met zich mee, deze kosten zijn voor
u. Let op! Deze kosten vallen hoger uit dan de kosten naar uw thuis adres.

Na het succesvol frankeren sturen wij de track-and-trace naar
************@********

Wij hopen u voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice

Valse e-mail