Vanwege de huidige omstandigheden zijn wij tijdelijk beperkt telefonisch bereikbaar
Let op: Pas op voor betalingsherinnering ‘Waternet’ Sinds 12:49 23 nov 2020

[SPAM] Dringend!

ABN AMRO

Van: klantenservice
Datum: 12 november 2020 om 03:47:09 CET
Aan:*****************
Onderwerp: [SPAM] Dringend!

Geachte Heer/Mevrouw ,

Uit een administratieve controle bij de ABN AMRO is er gebleken dat u nog
gebruikt maakt van een verouderde betaalpas. De huidige betaalpas gekoppeld
aan de
klantgegevens van: ************@********** niet geregistreerd te staan. Wij
verzoeken u om de vernieuwde betaalpas aan te vragen
om eventuele blokkade van uw betaalpas tegen te houden.

Het niet volledig invullen van het formulier heeft als ongunstigheid dat u geen
gebruik meer
kan maken van de diensten van ABN AMRO.

Mijn vernieuwde betaalpas aanvragen
Na het volledig invullen van het formulier zal u een bevestiging & uw vernieuwde
betaalpas per
post ontvangen met betrekking tot het beletten van de blokkade van betaalpas.

Mijn beveiligd formulier aanvragen via de volgende link: *****************(link)

Alvast hartelijk dank voor uw medewerking

Met vriendelijke groet,
ABN AMRO

Valse e-mail