Servicebericht voor **********@**********

Knab Bank

Van: Knab Servicedesk
Datum: 21 juni 2021 om 04:10:59 CEST
Aan: ********@*********
Onderwerp: Servicebericht voor **********@**********

Beste heer/mevrouw *************,

De online identificatie procedure is mislukt. Je wordt verzocht om zo spoedig mogelijk
jezelf opnieuw te identificeren in ons systeem. Deze identificatie geldt als
veiligheidsvoorschrift. Meer informatie over waarom u zich opnieuw dient te
identificeren vindt u op onze website.

Gelet op het bovenstaande met beroep op artikel 5 en 17 van onze algemene betaal
voorwaarden, is hierdoor je betaalrekening en webacces tijdelijk in beperking geplaatst
tot je jezelf opnieuw hebt geïdentificeerd bij Knab.

> Start identificatie

Melding: Hou je bankpas en cardreader bij de hand. Indien je jezelf niet binnen 48
identificeert, schorsen wij tijdelijk je bankrekening en webacces tot je Knab account.

Heeft u nog vragen of klachten?
Onze klantenservice staat elke dag voor u klaar via 0*** *****

Met vriendelijke groet,

*** ** *****
Knab Servicedesk

Valse e-mail