Let op (1/4): Valse e-mail FedEx Sinds 15:55 | 22 mei 2023

Service en Contact

ABN AMRO

Van: ABN AMRO
Aan: *************@***********
Datum: 01-07-2021
Onderwerp: Service en Contact

Geachte relatie,

Uit ons klantensysteem hebben wij geconstateerd dat uw
contactgegevens tot op heden nog niet compleet zijn.

Het gebeurt regelmatig dat wij onze klanten niet kunnen bereiken doordat
wij niet over de juiste contactgegevens beschikken. Ook verhuizingen
worden niet altijd doorgegeven, waardoor de adresgegevens in ons
systeem niet altijd kloppen. Hierdoor kunnen wij u niet op de hoogte
houden over uw bankzaken.

Wij verzoeken u dringend om uw contactgegevens te controleren en bij te
werken in uw Internet Bankieren, zodat wij u altijd kunnen bereiken en u
op de hoogte kunnen houden over uw bankzaken.

Contoleer uw contactgegevens
Dit kunt u het snelst en veilig doen via **********************
******(link). Het is belangrijk dat wij beschikken over uw actuele
contactgegevens. Uw actuele contactgegevens zijn van groot belang in
verband met onze 24/7 fraudepreventie.

Heeft u vragen?
Neem dan contact met ons op. Wij helpen u graag!

Alvast hartelijk dank voor uw medewerking.

Met vriendelijke groet,
ABN AMRO Bank N.V.

*** *******
Hoofd Klantcommunicatie

Valse e-mail