——– Oorspronkelijk bericht ——–
Van: “ING Bank N.V.”
Datum: 10-08-20 18:49 (GMT+01:00)
Aan: *************@***************
Onderwerp: Registreer uw primaire mobiele nummer
Registreer uw primaire mobiele nummer
Wees altijd up to date omtrent onze nieuwe diensten
Geachte heer/mevrouw **************,
,
We hebben geconstateerd dat er nog geen primaire mobiele nummer is
geregistreerd voor dit ING account. Via uw primaire mobiele telefoon
nummer ontvangt u uw sms-codes om de Mobiel Bankieren App of de ING
Scanner te activeren.
Sinds 31 maart zijn wij gestopt met TAN-code`s, opdrachten bevestigen
doe je voortaan gemakkelijk en veilig met de app. We verwachten van u als
klant om ten alle tijden bereikbaar te zijn voor onze diensten.
Kom niet voor verrassingen te staan
Met het juiste telefoonnummer kun je meteen digitaal verder. Dan ben je
niet afhankelijk van de openingstijd van onze kantoren. Zeker nu niet.
Je mag ook je vaste telefoonnummer opslaan. Je nummer opslaan of
wijzigen kan via bankieren als je een actieve App of ING Scanner hebt.
Je wordt verzocht zo spoedig mogelijk je primaire mobiele nummer te
bevestigen om optimaal gebruik te kunnen maken van al onze diensten.
Ga naar *********************(link) , voor het bijwerken van je premiere nummer.