**Wees altijd up to date omtrent onze nieuwe diensten**
Geachte heer/mevrouw,
We hebben geconstateerd dat er nog geen premiere mobiele nummer is geregistreed voor dit ING account. Via uw mobiele telefoon ontvangt u sms-codes om de Mobiel Bankieren App of de ING Scanner te activeren.
Sinds 3 maart 2020 zijn wij gestopt met onze gebruikelijke TAN-codes. Vanaf nu kunt u voortaan opdrachten makkelijk en veilig met de Mijn ING app. Wij verwachten van u als klant om ten alle tijden bereikbaar te zijn voor onze diensten.
Kom niet voor verrassingen te staan
Met een juiste telefoonnummer kunt u meteen digitaal verder zo bent u niet afhankelijk van de openingstijden van onze kantoren.
U kunt ook uw vaste telefoonnummer opslaan. Uw nummer opslaan of wijzigen kan via internetbankieren als u een actieve App of ING Scanner hebt.
U wordt verzocht zo spoedig mogelijk uw premiere mobiele nummer te bevestigen om optimaal gebruik te kunnen maken van al onze diensten.
Ga naar ********************, voor het bijwerken van uw premiere nummer.
Voorkom blokkade van uw rekening!
U dient uw Mijn ING online binnen ontvangst van deze mail bij te werken. Anders worden uw rekening(en) beperkt uit veiligheidsoverwegingen.
Met vriendelijke groet,
ING Groep N.V.