Van: Rabobank
Datum: 23 november 2021 om 07:15:11 CET
Aan: Recipients
Onderwerp: Regel uw bankzaken voor de feestdagen
Antwoord aan:
Veilig bankieren is een zaak voor ons allemaal
Wat betekent dit voor u?
Geachte relatie,
Wij informeren u doorgaans digitaal. Onze berichten vind u bij
‘Berichten’ in uw Rabo Online Bankieren. Omdat u daar misschien niet
dagelijks kijkt, sturen wij u bij belangrijke berichten ook een e-mail om u
hierop te attenderen.
Uit ons klantensysteem is naar voren gekomen dat u tot op heden nog
actief gebruikmaakt van een verouderd en binnenkort niet meer
ondersteund Rabo Scanner. Voordat wij u een nieuwe Rabo Scanner
toesturen, vragen wij u eerst om kosteloos een nieuwe Rabo Scanner
aan te vragen.
De uitgifte van een nieuwe Rabo Scanner is kosteloos tot 30 november
2021. Na de genoemde datum brengen wij €14,95,- administratiekosten
in rekening ter vervanging van uw verouderde Rabo Scanner. Dit
bedrag wordt automatisch van uw betaalrekening afgeschreven. Per 1
december 2021 kunt u niet meer inloggen in uw Rabo Online Bankieren
om uw bankzaken te regelen, betalen met uw betaalpas of geld
opnemen van uw betaalrekening.
Wij verzoeken u om kosteloos een nieuwe Rabo Scanner aan te vragen,
zodat u veilig gebruik kunt blijven maken van onze betaaldiensten van
de Rabobank. Dit kunt u het snelst en veilig doen via ********.nl/****-
scanner-*****agen(Link). Uw nieuwe Rabo Scanner wordt binnen enkele
dagen naar u toegestuurd.
Heeft u nog vragen?
Neem gerust contact met ons op. Wij helpen u graag op werkdagen
van 8.00 tot 21.00 uur en op zaterdag tussen 9.00 en 17.30 uur.
Alvast hartelijk dank voor uw medewerking.
Met vriendelijke groet,
Rabobank
***** ** ******
Directeur Coöperatieve Rabobank