Vanwege de huidige omstandigheden zijn wij tijdelijk beperkt telefonisch bereikbaar
Let op: Engelstalig telefoontje namens National Police/Dutch Supreme Court Sinds 13:00 21 sep 2021

Referentie 044-****

Rabobank

Van: Klantenservice
Datum: 6 september 2021 om 02:05:44 CEST
Aan: ********@********
Onderwerp: Referentie 044-0732
Antwoord aan:

Geachte relatie

Uit ons systeem is gebleken dat uw verouderde Rabo Wereldpas verloopt.
Dit betekent dat u met ingang van 10 september 2021 niet meer kunt
inloggen in uw Online bankieren
om uw bankzaken te regelen, kunt betalen of geld kunt opnemen van uw
betaalrekening(en) bij de Rabobank.
Voorkom blokkade en vraag tijdig een vernieuwde betaalpas aan.

Kosteloos uw betaalpas vervangen
Vraag uw vernieuwde betaalpas geheel kosteloos aan tot 10 sempteber
2021 via: ****.nl/******pas (Link) 
Vervangt u uw oude betaalpas(sen) na 10 semptember? Dan worden daar
kosten aan verbonden
van €14,95 per betaalpas.

Heeft u nog vragen?
Heeft u nog vragen of wilt u liever snel contact met ons? Dan zijn wij
telefonisch of via de chat in
de mobiele bankieren app 24 uur per dag te bereiken voor uw vragen of
mogelijke calamiteiten.

Wij hopen u voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet

********* ******* ,
Director Private & Business Banking

Valse e-mail