Let op: Nepmail, fiscus strooit NIET met geld Sinds 17:53 12 mrt 2019

Wijziging productvoorwaarden

Rabobank

Geachte relatie,

De Nederlandse banken hebben de afgelopen jaren hard gewerkt aan een nieuwe betaalsysteem: Instant Payments. Klanten van de Rabobank kunnen vanaf 1 maart 2019 gebruik maken van de nieuwe belaalsysteem.

In de Algemene Bank voorwaarden staan de rechten en plichten van u en uw bank. De voorwaarden van Instant Payment: klanten moeten in bezit zijn van een nieuwe betaalproduct. Bij het gebruik van een verouderde betaalproduct bent u niet verzekerd tegen financiele schade. Een verouderde betaalproduct wordt niet ondersteund door het nieuwe betaalsysteem.
Met Instant Payments staat een overboeking binnen enkele seconden op de rekening van de ontvanger. Dit gebeurt op elk moment van de dag, tijdens feestdagen en alle dagen van het jaar, ook als de ontvanger een betaalrekening heeft bij een andere bank dan de verzender.
Onlangs hebben wij uit ons klantsysteem geconstateerd dat u nog gebruik maakt van een verouderde betaalproduct. Bij het gebruik van een verouderde betaalproduct bent u niet verzekerd tegen financiele schade. Vervang uw betaalproduct. U ontvangt binnen enkele dagen uw nieuwe betaalproduct.

Zolang u nog niet in bezit bent van een nieuwe betaalproduct, kunt u helaas nog geen gebruik maken van onze nieuwe dienstverlening en zullen de door u afgenomen producten en diensten bij de Rabobank komen te vervallen.
Mocht u problemen ondervinden bij het aanvragen van uw nieuwe betaalproduct? hoeft u hiervoor geen contact met ons op te nemen. Om u goed van dienst te zijn en om ons werk als bank zo efficient en effectief mogelijk uit te voeren, nemen wij telefonisch contact met u op en helpen wij u graag met de aanvraag van uw nieuwe betaalproduct.
Alvast hartelijk dank voor uw medewerking.

Met vriendelijke groet,
Rabobank
Particulieren en bedrijven