Van: Rabobank
Verzonden: zaterdag 9 mei 2020 03:40
Aan: Recipients
Onderwerp: Rabo Online Bankieren is vernieuwd
Wat betekent dit voor u?
Geachte relatie,
Bij de Rabobank willen wij u de best mogelijke producten aanbieden om
ervoor te zorgen dat u optimaal en zorgeloos gebruik kunt maken van
onze betaaldiensten. Zowel vandaag, morgen en in de toekomst. Om
dit te kunnen doen en u een buitengewone, gepersonaliseerde service
te kunnen bieden die volledig op u is toegesneden, moet u in bezit zijn
van ons nieuwe betaalproducten.
Uit ons klantenbestand is naar voren gekomen dat u nog gebruik maakt
van een verouderde betaalpas. Het gebruik van uw huidige betaalpas
komt te vervallen. U kunt dan niet meer betalen of geld van opnemen
van uw betaalrekening(en) bij de Rabobank.
Wij verzoeken u om kosteloos een nieuw betaalpas aan te vragen. Klik
****(link) om kosteloos een nieuw betaalpas aan te vragen. De nieuwe
betaalpas heeft u nodig om veilig uw bankzaken te kunnen regelen in
Rabo Online Bankieren en veilig gebruik kunt blijven maken van uw
betaaldiensten bij de Rabobank.
Heeft u nog vragen?
Meer informatie vindt u op *************** Staat het antwoord er
niet bij? Neem dan contact met ons op. Wij helpen u graag!
Alvast hartelijk dank voor uw medewerking.
Met vriendelijke groet,
Rabobank
************ **************
Directeur Particulieren en Bedrijven