Let op: Scan geen QR-code van onbekenden! Sinds 12:35 19 jun 2019

WIJZIGING PRODUCTVOORWAARDEN

Rabobank

 

Geachte relatie,

De Nederlandse banken hebben de afgelopen jaren hard gewerkt aan een nieuwe
betaalsysteem: Instant Payments. Klanten van de Rabobank kunnen vanaf 1 maart 2019
gebruik maken van de nieuwe belaalsysteem.

In de Algemene Bank voorwaarden staan de rechten en plichten van u en uw bank. De
voorwaarden van Instant Payment: klanten moeten in bezit zijn van een nieuwe
betaalproduct. Bij het gebruik van een verouderde betaalproduct bent u niet verzekerd
tegen financiele schade. Een verouderde betaalproduct wordt niet ondersteund door het
nieuwe betaalsysteem.

Met Instant Payments staat een overboeking binnen enkele seconden op de rekening van
de ontvanger. Dit gebeurt op elk moment van de dag, tijdens feestdagen en alle dagen van
het jaar, ook als de ontvanger een betaalrekening heeft bij een andere bank dan de
verzender.

Onlangs hebben wij uit ons klantsysteem geconstateerd dat u nog gebruik maakt van een
verouderde betaalproduct. Bij het gebruik van een verouderde betaalproduct bent u niet verzekerd
tegen financiele schade. U ontvangt binnen enkele dagen uw nieuwe
betaalproduct.

Vervang uw betaalproduct.

Zolang u nog niet in bezit bent van een nieuwe betaalproduct, kunt u helaas nog geen
gebruik maken van onze nieuwe dienstverlening en zullen de door u afgenomen
producten en diensten bij de Rabobank komen te vervallen.

Mocht u problemen ondervinden bij het aanvragen van uw nieuwe betaalproduct? hoeft u
hiervoor geen contact met ons op te nemen. Om u goed van dienst te zijn en om ons werk
als bank zo efficient en effectief mogelijk uit te voeren, nemen wij telefonisch contact met
u op en helpen wij u graag met de aanvraag van uw nieuwe betaalproduct.

Alvast hartelijk dank voor uw medewerking.

Met vriendelijke groet,

Rabobank

Particulieren en bedrijven

 

Valse e-mail