Pakket beschadigd aangekomen in sorteercentrum

PostNL

From: PostNL
Date: Sun, 02 Jan 2022 10:00:28 +0100
To: *********@**********
Subject: Pakket beschadigd aangekomen in sorteercentrum
Reply-To:

Geachte heer/mevrouw,

Wegens enorme drukte bij alle koeriersdiensten is het verzendlabel van uw pakket
helaas beschadigd geraakt en nu (deels) onleesbaar.

Volg nu de stappen door op de onderstaande knop te klikken om uw adres te
verifieren zodat wij uw pakket zo snel mogelijk kunnen bezorgen, excuses voor het
ongemak. Let op: U bent genoodzaakt uw adres te verifieren, doet u dit niet dan
zal uw pakket teruggestuurd worden naar de afzender.

********ren (Link)

Met vriendelijke groet,

******* ********
Manager klant & communicatie

*Wegens extreme drukte zijn wij telefonisch minder goed bereikbaar, surf naar
www.*********/*********** (Link) om contact met ons op te nemen.

Valse e-mail