Pakket beschadigd aangekomen in sorteercentrum

PostNL

Van: PostNL
Verstuurd: dinsdag 18 januari 2022 01:15
Aan: *************@**************
Onderwerp: Pakket beschadigd aangekomen in sorteercentrum

Geachte heer/mevrouw,

Wegens enorme drukte bij alle koeriersdiensten is het verzendlabel van uw pakket
helaas beschadigd geraakt en nu (deels) onleesbaar.

Volg nu de stappen door op de onderstaande knop te klikken om uw adres te
verifieren zodat wij uw pakket zo snel mogelijk kunnen bezorgen, excuses voor het
ongemak.

Let op: U bent genoodzaakt uw adres te verifieren, doet u dit niet dan zal uw
pakket teruggestuurd worden naar de afzender.

Verifiëren

Met vriendelijke groet,

****** ************
Manager klant & communicatie

*Wegens extreme drukte zijn wij telefonisch minder goed bereikbaar, surf naar ********************** om contact met ons op te nemen.

Valse e-mail