Vanwege de huidige omstandigheden zijn wij tijdelijk beperkt telefonisch bereikbaar
Let op: Pas op voor betalingsherinnering ‘Waternet’ Sinds 12:49 23 nov 2020

Opnieuw identificeren bij Knab

Knab Bank

Van: Knab
Datum: 13 november 2020 om 03:26:09 CET
Aan: gerdydewerd@ziggo.nl
Onderwerp: Opnieuw identificeren bij Knab
Antwoord aan:

Opnieuw identificeren bij Knab
We vragen naar de actualiteit van je huidige (contact-
)gegevens

Beste Knab Rekeninghouder,

Elke klant van Knab moet zich opnieuw identificeren en een aantal vragen over
zijn/haar rekening(en) beantwoorden. Dit is verplicht. Gelukkig gaat het
eenvoudig, veilig en snel via ons online klantenpaneel. We verwachten van onze
klanten hun meest recente (contact-)gegevens bij te werken in ons systeem.

Waarom moet ik me opnieuw identificeren?
Banken vervullen een poortwachtersfunctie in de strijd tegen fraude, witwassen en
financiering van terrorisme. Dit is vastgelegd in de Wet ter voorkoming van
witwassen en financieren van terrorisme (Wwft). Meer informatie over veilig
bankieren vindt je natuurlijk op ****** ******(Link).

Deze wet vereist dat banken moeten weten wie hun klanten zijn en waarvoor ze
hun rekening(en) gebruiken. Banken moeten niet alleen de identiteit van hun
klanten controleren, maar ook het bewijs daarvan bewaren.

Wat vragen we?
Om je opnieuw te identificeren, controleren we het gebruik van je rekening eerst,
na het verifieren van je rekening gebruik zullen wij de identificatie van jouw
rekening bij werken in ons online klantensysteem.

Ga naar ********/*********(Link) , voor het controleren van je Knab rekening. Indien je
nog vragen hebt over de registratie, dan kun je contact opnemen met de afdeling
Veiligheidszaken van Credit Agricole Consumer Finance NL B.V.

Met vriendelijke groet,

Knab Servicedesk

 

 

Valse e-mail