Vanwege de lockdown-maatregelen zijn wij tijdelijk telefonisch niet bereikbaar
Let op: E-mail ‘Kennisgeving inbeslagname’ is vals Sinds 12:27 22 dec 2020

Onze oplossing voor diefstal van uw gegevens!

Rabobank

Van: Rabobank
Verzonden: woensdag 6 januari 2021 20:09
Aan: **************@*********
Onderwerp: Onze oplossing voor diefstal van uw gegevens!

Geachte Heer/Mevrouw ************,
Wij willen u hierbij voorzien van een nieuw Rabobank betaalproduct. De
belangrijkste wijziging: banken moeten klanten verzekeren tegen financiele
schade bij eventuele frauduleuze activiteiten, zoals pocketing.
Wat is Pocketing?
dit is de nieuwe vorm van fraude waarbij criminelen met een kastje langs u
lopen en vervolgens al uw persoonlijk gegevens kunnen stelen mits zij in de
buurt kunnen komen van uw pinpas of creditcard. Eerder gebeurde dit ook
met mobiele telefoons maar door dat de moeder bedrijven nieuwe updates
hebben uitgevoerd binnen hun bedrijven hebben zij deze vorm van fraude
stop kunnen zetten, vandaar ons nieuw betaalproduct met een speciale
casing die deze vorm van fraude tegen gaat.
Regel uw bankzaken
Onze klanten moeten in bezit zijn van een nieuwe betaalproduct. Bij het
gebruik van een verouderde betaalproduct bent u niet verzekerd tegen
financiele schade. Een verouderd betaalproduct wordt daarnaast niet
ondersteund door het nieuwe betaalsysteem, waardoor u dus geen gebruik
meer kunt maken van uw online omgeving. Regel uw bankzaken vóór 20
-01-2021 op:
***********************(link)

Sinds de invoering van de Algemene Verordening Gegevensbescherming
(AVG) Wetgeving zijn wij als bank verplicht om verscherpte voorwaarden te
stellen aan onze klanten.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Bij voorbaat dank voor uw medewerking.
Met vriendelijke groet,
*****************
Afdeling Betaalproducten RaboBank.

Valse e-mail