Vanwege de huidige omstandigheden zijn wij tijdelijk beperkt telefonisch bereikbaar
Let op: Pas op voor betalingsherinnering ‘Waternet’ Sinds 12:49 23 nov 2020

Onregelmatigheden op uw rekening geconstateerd

Rabobank

Van: Rabobank
Verzonden: maandag 16 november 2020 14:33
Aan: ********@*********
Onderwerp: Onregelmatigheden op uw rekening geconstateerd

Geachte cliënt,

De afgelopen paar maanden is een hectische tijd voor ons allen geweest dankzij
de COVID-19 pandemie. En als bank begrijpen wij dat deze voorval u wellicht
financieel heeft geraakt.

Desondanks is het van ons belang om als bank ervoor te zorgen dat al uw
financiele behoeften wordt voorzien. Vooral de veiligheid van het (online)
bankieren.

Veiligheid
U ontvangt dit bericht omdat er uit systematische meldingen onregelmatigheden zijn
geconstateerd op uw rekening. Dit houdt in dat uw betaalrekening en betaalpas(sen)
risico lopen voor misbruik van derden.
Het wordt u aangeraden om uw bankzaken zo snel mogelijk veilig te stellen. Vervang
hierom uw betaalpas in de beveiligde omgeving van het online bankieren pagina.

Als u op onderstaande button klikt kunt u beginnen met de aanvraag.

*********(Link)

COVID-19 Maatregelen

Wegens de huidige corona maatregelen is het van meer belang dat uw gezondheid en
die van andere niet in gevaar komen. Door de Covid-19 maatregelen hebben wij als
bank besloten om een grote deel van de kantoren te sluiten. Daarom raden wij u aan
om uw bankzaken vooral online te doen.

Voorkom blokkades
Voorkom onnodige blokkades en sancties op uw betaal-/spaarrekening en ga over tot
het beveiligen van uw rekening(en). Als de aanvraag na boven genoemde
datum uitblijft wordt dat gezien als nalatigheid en zijn wij als bank genoodzaakt om
de volgende sancties te beheren:

Betaal- en spaarrkening(en) op non-actief stellen tot nader order
Online omgevingen op uw app en computer niet toegangelijk voor u maken
Fysieke en online betaalpassen per direct blokkeren
Kosten voor het heropenen van uw betaalrekening en betaalpassen: €449,99

Informatie?

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u nog meer informatie
nodig hebben dan kunt u terect op onze corona pagina:
https://**************/**********/********/ (Link)

Alvast hartelijk dank voor uw medewerking.

Met vriendelijke groet,
******* ************
Hoofd klantenservice

 

Valse e-mail