Van: International Card Services
Datum: 14 juni 2022 om 00:55:55 CEST
Aan: *******@**********
Onderwerp: Online identificeren voor onze klanten
Geachte heer/mevrouw,
We hebben u een aantal keer gevraagd om uw gegevens te controleren en valideren in uw Mijn ICS
Dat is nodig om uw Card(s) Services (ICS) te blijven gebruiken met betrekking tot ons jaarlijkse
veiligheidsvoorschrift. Helaas zijn uw gegevens (nog) niet gevalideert. In deze brief leest u hoe het nu verder
gaat.
In eerdere berichten die we hebben verstuurd hebben we u laten weten dat het controleren en aanvullen van
uw gegevens nodig is om te voldoen aan de privacywetgeving. Wij zeggen de overeenkomst met u op, indien
u uw online omgeving niet up-to-date houdt.
We vinden het jammer, Maar met deze brief zeggen we onze overeenkomst met u op. Dit is nog niet
definitief. We behouden u graag als klant. Kom daarom vandaag nog in actie!
Start ******** *********** (Link)
Beëindigen voorkomen? Valideer uw gegevens, als u uw gegevens controleert en aanvult, dan kunt u onze
overeenkomst nog behouden.
U kunt uw Card(s) enkele minuten nadat u dit heeft gedaan, weer gebruiken!
Als u niets doet, eindigt onze overeenkomst en komen uw Card(s) in een ’tijdelijke’ blokkade te staan.
Voor de opzegging geldt een opzegtermijn van twee weken. Als wij in deze periode niets van uw horen, eindigt
uw overeenkomst met ons op 29 juni 2022. Daarna heeft *** **** geen overeenkomst meer met ons en
kunnen wij u Card(s) niet meer voor u deblokkeren.
Als u daarna nog een Card van ons wilt gebruiken, moet u een nieuwe card bij ons aanvragen.
Ook daarvoor is het nodig dat u alle gegevens van uzelf aan ons doorgeeft. Werk nu uw persoonlijke gegevens
bij en geniet van al onze privileges die wij u als klant aanbieden.
Bij voorbaat dank aan uw medewerking,
Met vriendelijke groet,
International Card Services BV
*** ****
Manager Services