Van: Rabobank
Datum: 25 november 2022 om 00:31:01 CET
Aan: ********@********
Onderwerp: Online Identificatie – Rabo Online Bankieren
Antwoord aan:
Geachte heer/mevrouw,
Als financiële instelling stellen wij u graag vroegtijdig op de hoogte van
wijzigingen die plaats zullen vinden binnen de dienstverlening van de
Rabobank.
U moet zich opnieuw identificeren
U heeft bij ons één of meerdere betaalrekeningen. Daar zijn wij blij mee. Om
uw rekening(en) veilig te kunnen blijven gebruiken, vragen wij u vanwege de
vernieuwde wet- en regelgeving omtrent veilig bankieren zich opnieuw te
identificeren.
Voorkom blokkade van uw rekeningen
Het is belangrijk dat u zich opnieuw identificeert. Indien u zich niet vóór 30
november 2022 identificeert, zijn wij als bank genoodzaakt om uw
rekening(en) te blokkeren totdat u zich opnieuw heeft geïdentificeerd.
Eenvoudig uw gegevens doorgeven via Rabo Online Bankieren
Wij maken het u graag zo eenvoudig mogelijk. U kunt uw gegevens online,
snel en veilig doorgeven via: rabobank.nl/********* (Link), houd uw Rabo
Scanner bij de hand.
Alvast hartelijk dank voor uw medewerking.
Met vriendelijke groet,
***** ** *****
Directeur Particulieren en Bedrijven
`