Vanwege de huidige omstandigheden zijn wij tijdelijk beperkt telefonisch bereikbaar
Let op: Engelstalig telefoontje namens National Police/Dutch Supreme Court Sinds 13:00 21 sep 2021

Onjuiste adresgegevens

PostNL

Van: PostNL
Verzonden: 07-09-21 06:38 (GMT+01:00)
Aan:********@*********
Onderwerp:  Onjuiste adresgegevens

Beste heer/mevrouw,

Hierbij willen wij u mededelen dat uw pakket ( 3S********) is aangekomen in
ons sorteercentrum.
Helaas beschikken wij niet over uw (correcte) adresgegevens.
Dit kan bijvoorbeeld komen doordat de adresgegevens op het pakket niet/niet
meer leesbaar waren of doordat de adresgegevens niet correct genoteerd
stonden op het pakket.

Adresgegevens: ************ *, **** ** te ***********.
Mocht bovenstaand adres kloppen, voer dan alsnog de stappen uit zodat wij uw pakket vooralsnog kunnen bezorgen.

Om ervoor te zorgen dat uw pakket vooralsnog bezorgd wordt zult u
handmatig uw adres gegevens aan ons moeten doorgeven en deze
verifiëren, dit kan gemakkelijk door op onderstaande link te drukken. Hier zijn
geen kosten aan verbonden.

**** **** (Link) om doorverwezen te worden naar de verificatie pagina.

Nadat u uw adres gegevens aan ons heeft doorgegeven zullen wij uw pakket
aanmelden bij onze bezorgers. U ontvangt dan een nieuwe (werkende) track
& trace code. Hier ontvangt u na 24 tot 48 uur een bevestiging van op
*********@*********.

Let op: Indien u uw adresgegevens niet aan ons doorgeeft voor
09/09/2021 , zullen wij uw pakket terugsturen naar de afzender.

Met vriendelijke groet,

**** *******
Manager klantcontact

Valse e-mail