Beste Klant,
Er is iets ongewoons gedetecteerd met betrekking tot een recente aanmelding bij het account geregistreerd aan ******************.
Details voor aanmelden
Land/regio: **************
IP-adres: ***************
Datum: 17-05-2020 12:34 (CET)
Platform: Android
Browser: Chrome
Uit voorzorg voor onze klanten hebben wij een blokkade laten rusten op uw rekening(en). Mogelijk hebben derde toegang tot uw gegevens.
Wij adviseren uw de Knab App Opnieuw te activeren. Als u dit hebt gedaan, wordt u automatisch geholpen uw account opnieuw te activeren,wij koppelen een uniek registratienummer aan jouw smartphone of tablet, in combinatie met je app-toegangscode of vingerafdruk. Zo weten we zeker dat jij het bent.
Ga naar *************** en klik op inloggen
Pak je telefoon en log in op je Knab App
Tik onderin je telefoonscherm op het QR-icoon
Scan de QR-code op het beeldscherm van je computer
Bevestig je Activatie in de Knab App
De online bank met menselijke service
Kom je er niet uit? Je kunt ons elke dag bereiken van 8.00 tot 22.00 uur via de chat of op ***************. Hopelijk mogen we je binnenkort verwelkomen als klant bij Knab.
|
Met vriendelijke groet,
*************
Manager Servicedesk