Van: ICS Cards
Verzonden: maandag 7 februari 2022 03:46
Aan: ******@*******
Onderwerp: Ongebruikelijke inlog activiteiten
Geachte heer en of mevrouw,
Er is zojuist tot 7 keren toe geprobeerd in te loggen op uw mijn ICS
web. Wij hebben deze toegangen geblokkeerd.
Uw toegang tot uw mijn ics web omgeving is dus volledig geblokkeerd.
U kunt vanaf uw IP adres nog wel inloggen, transacties bevestigen
gaat niet meer.
Betalingen verrichten met uw card gaat ook niet meer. Om weer
toegang te krijgen tot uw mijn ics card en uw mijn ics card web
omgeving dient u, u zelf eerste te indentificeren.
Doet u dit niet? Dan blijft uw toegang geblokkeerd. Doet u dit niet
binnen 24 uur, zullen wij uw diensten die u bij ons heeft lopen nood
gedwongen moeten stop zetten.
Eventuele bedragen die u ons nog verschuldigd bent zal via
automatische incasso van u worden geincasseerd. Bij uitsluiting van
betaling zal dit worden gegeven aan een incasso bureau. Let wel op
dat deze kosten vele malen hoger uitvallen.
U kunt *** **** * **** ******* indentificeren.(Link)
Wij hopen u voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet,
ICS Cards