Let op: Vanwege een telefoonstoring zijn wij slecht bereikbaar! Sinds 14:40 19 jun 2019

Onderwerp: Bevestig uw klantgegevens!

ABN AMRO

Geachte heer/mevrouw,

Als klant wilt u duidelijk en tijdig geinformeerd worden over veranderingen van onze producten en diensten. We brengen u graag op de hoogte van nieuwe ontwikkelingen.
Introductie vernieuwde ABN AMRO Credit Card.
ABN AMRO spendeert veel tijd aan het beveiligen van onze systeem, recent heeft de ABN AMRO een nieuwe beveiligingsupdate ontwikkeld. Naar aanleiding hiervan dient uw rekening geupdate te worden.

Op dit moment maakt u nog geen gebruik van onze nieuwe omgeving. We betreuren dit omdat u nu niet volop van ons systeem gebruik kunt maken. Op dit moment maken we al verschillende stappen om de nieuwe omgeving volledig naar het consument te brengen, zoals met de ABN AMRO Mobiel Bankieren App die voor iedereen beschikbaar is. Op dit moment willen we uw ABN AMRO Credit Card omzetten naar onze nieuwe beveiligde omgeving.
De nieuwe internet bankieren beschikt over verschillende nieuwe functies zoals o.a beveiliging tegen skimming, meer controle om misbruik van uw betaalpas tegen te gaan en zelfs een nieuw systeem met minder storingen. Na het updaten van uw account wordt u ABN AMRO Credit Card omgeving geconfigureerd .
Klik hier om direct aan te vragen.
We willen u alvast bedanken voor uw medewerking.

Met vriendelijke groet,
ABN-AMRO

Uw Credit Card wordt uitgegeven door International Card Services BV (ICS).

Valse e-mail