Let op: Scan geen QR-code van onbekenden! Sinds 12:35 19 jun 2019

Onderwerp: betaalproducten zijn veranderd

Rabobank

Geachte relatie,

Wij zijn continu bezig met het verbeteren van het online betaalgemak. Onlangs hebben wij in ons klantensysteem geconstateerd dat u nog gebruik maakt van een verouderde pas. Een verouderde betaalproduct wordt niet ondersteund door het nieuwe betalingssysteem.Klanten moeten in bezit zijn van een nieuwe betaalproduct. Wij willen u erop attenderen dat u bij het gebruik van een verouderde betaalpas u niet verzekerd bent tegen financële schade.

Vervang nu uw verouderde pas. U ontvangt binnen enkele dagen uw nieuwe betaalproduct.
Zolang u nog niet in bezit bent van een nieuwe betaalproduct, kunt u helaas nog geen gebruik maken van onze nieuwe betaalsysteem en zullen de door u afgenomen betaaldiensten bij de Rabobank komen te vervallen.
Alvast hartelijk dank voor uw medewerking.

Met vriendelijke groet,
Rabobank
Particulieren en bedrijven

Valse e-mail