Vanwege de huidige omstandigheden zijn wij tijdelijk niet telefonisch bereikbaar.
Let op: Helpdeskfraudeurs opnieuw actief Sinds 15:58 21 okt 2020

Noodzakelijke controle KYC-beleid (Know-Your-Customer)

ICS

 

Onderwerp: Noodzakelijke controle KYC-beleid (Know-Your-Customer)
Datum: Sun, 20 Sep 2020 20:08:50 -0700
Van: International Card Services
Antwoord-naar:
Aan: ********@**********|

Kunt u deze e-mail niet goed lezen, bekijk dan de *********(Link) .

 

Controle KYC-beleid (Know-Your-Customer)

 

Geachte heer/mevrouw,

Uit een interne veiligheidscontrole is naar voren gekomen dat er bij ons een geruime tijd
dezelfde contactgegevens bij ons bekend zijn. Volgens het KYC-beleid (Know-Your-Customer) zijn
wij als financiële instelling verplicht te beschikken over de meest recente gegevens van onze
klant.
Omdat wij dus al geruime tijd dezelfde contactgegevens van u genoteerd hebben staan in ons
systeem kunnen wij niet met zekerheid concluderen dat dit ook de meest recente gegevens zijn.

Ten gevolge hiervan hebben wij besloten uw Mijn ICS omgeving tijdelijk te beperken. Dit houdt in
dat u zich nog wel kunt aanmelden maar u kunt de online functies momenteel niet meer
gebruiken tot u het proces hebt voltooid. Log direct in op Mijn Card Online via *********/***
*******/****-****-*********** (Link) en voltooi de procedure.

Mijn gegevens up-to-date houden
Dit proces is niet erg ingewikkeld maar uitermate essentieel voor de algemene veiligheid van
onze klanten, na het voltooien van de procedure worden al uw cards automatisch weer in
werking gesteld voor gebruik.
De blokkade is dan van uw Card(s) verwijderd, hierna kunt u uw Card(s) weer gebruiken als
voorheen en (online) betalingen verrichten op de meest veilige manier.

Contact
Is er iets niet duidelijk of heeft u verdere vragen Neem dan contact met ons op via
***********/******(Link) of bel met onze Servicedesk: *** – *********.

Wij wensen u alvast veel betaalgemak!

Met vriendelijke groet,
International Card Services BV

Valse e-mail