Vanwege de huidige omstandigheden zijn wij tijdelijk beperkt telefonisch bereikbaar
Let op: Pas op voor betalingsherinnering ‘Waternet’ Sinds 12:49 23 nov 2020

Nieuwe voorwaarden

ABN AMRO

Van: ABN AMRO
Datum: 09-11-2020 01:03 (GMT+01:00)
Aan: ********@********
Onderwerp: Nieuwe voorwaarden

Geachte relatie,

Uit ons klantenbestand is naar voren gekomen dat u nog geen gebruik
maakt van onze nieuwe betaalpas. Het gebruik van uw huidige
betaalpas komt te vervallen en wordt binnen enkele dagen
gedeactiveerd. U kunt dan niet meer betalen of geld opnemen van uw
betaalrekening(en) bij de ABN AMRO bank. Het is niet mogelijk om uw
betaalpas te deblokkeren.

Bij de ABN AMRO bank willen wij u de best mogelijke producten
aanbieden om ervoor te zorgen dat u optimaal en zorgeloos gebruik
kunt maken van onze betaaldiensten. Zowel vandaag, morgen en in de
toekomst. Om dit te kunnen doen en u een
buitengewone,gepersonaliseerde service te kunnen bieden die
volledig op u is toegesneden, moet u in bezit zijn van ons nieuw
betaalproduct.

Wij verzoeken u om kosteloos de nieuwe betaalpas aan te vragen.
Ga naar ** *************(Link)  om kosteloos een nieuwe betaalpas aan
te vragen, zodat u veilig gebruik kunt blijven maken van uw
betaaldiensten bij de ABN AMRO bank.
De nieuwe betaalpas ontvangt u binnen enkele dagen toegestuurd.

Heeft u nog vragen?
Meer informatie vindt u op onze site. Staat het antwoord er niet bij?
Neem dan contact met ons op.

Wij helpen u graag!

Alvast hartelijk dank voor uw medewerking.

Met vriendelijke groet,
ABN AMRO N.V.

Valse e-mail