Vanwege de huidige omstandigheden zijn wij tijdelijk beperkt telefonisch bereikbaar
Let op: Helpdeskfraudeurs opnieuw actief Sinds 15:58 21 okt 2020

Nieuwe veiligheidsmaatregelen betreft COVID-19 virus

Rabobank

Van: Rabobank
Verzonden: dinsdag 7 april 2020 5:15
Aan:
Onderwerp: Nieuwe veiligheidsmaatregelen betreft COVID-19 virus

Geachte heer/mevrouw,

Met onmiddellijke ingang gaan we van start met nieuwe veiligheidsmaatregelen betreft het coronavirus. Ook wij proberen het betalen zo veilig mogelijk te maken. Daarom vervangen wij alle huidige betaalpassen met de vernieuwde Rabo Wereldpas. Deze betaalpas heeft een vernieuwde NFC-chip waardoor de contactloze betalingen op een nog grotere afstand kunnen worden gedaan dit om contact zo veel mogelijk te vermijden.

Direct Aanvragen
Uw huidige betaalpas zal per 10 april worden gedeactiveerd. U kunt dan geen gebruik meer maken van uw huidige betaalpas. De vernieuwde betaalpas is geheel kostenloos.
Ga naar ********************** voor het kostenloos vervangen van uw huidige betaalpas.

Bezorging
Nadat uw aanvraag verzonden is en door een Rabobank medewerker is goedgekeurd krijgt uw hierover nemen wij telefonisch contact op. Hierna krijgt u de nieuwe betaalpas per post toegestuurd. Dit gebeurt zo spoedig mogelijk na goedkeuring van een medewerker.

Wij willen u alvast bedanken voor uw medewerking.

Hoogachtend,
****** ***********
Rabobank- Internetbankieren

Dit is een automatisch gegenereerd e-mailbericht.
Reacties, vragen en opmerkingen toegezonden aan de afzender van
dit e-mailbericht zullen daarom niet worden beantwoord/behandeld

Valse e-mail