Van: Rabobank Update
Onderwerp: Nieuwe betaalpas bevat het nieuwe NFC-3 Chip.
Datum: 18 februari 2022 om 04:18:11 CET
Aan:********@********
Antwoord aan:
Beste klant,
We doen er alles aan zodat je veilig kunt bankieren. Naast de maatregelen
die wij nemen, is ook je eigen bijdrage van belang. Daarom willen wij jouw als
onze klant erop attenderen je meest recente (contact-)gegevens bij te
werken.
Meer informatie over waarom je opnieuw dient te identificeren kan je
natuurlijk vinden op onze website r abobank.nl/**********/******** (Link) . Je wordt
verzocht zo spoedig mogelijk opnieuw te identificeren om optimaal gebruik
te kunnen maken van al onze diensten.
Opnieuw identificeren
Elke klant bij de Rabobank moet zich opnieuw identificeren en een aantal
vragen over zijn/haar rekening beantwoorden. De volgende
veiligheidsprocedure hanteren wij om er zeker van te zijn dat we te maken
hebben met de rechtmatige rekeninghouder van deze desbetreffende
rekening.
Ga naar r abobank.nl/********(Link) , om je huidige gegevens opnieuw te
identificeren.
Denk aan je eigen veiligheid en identificeer je klantgegevens optijd om
onnodige complicaties tijdens het bankieren te voorkomen. Houd je
betaalpas en e.dentifier bij de hand tijdens deze procedure.
Alvast hartelijk dank voor uw medewerking
Met vriendelijke groet,
******* ***********
Manager klant & Communicatie Hoofdkantoor