Let op (1/3): Valse e-mail Eneco Sinds 17:02 | 26 sep 2022

Nieuwe betaalpas bevat het nieuwe NFC-3 Chip.

ABN AMRO

Van: Abn-amro Desk
Aan: ***********@********
Datum: Fri, 18 Feb 2022 00:51:09 +0100
Onderwerp: Nieuwe betaalpas bevat het nieuwe NFC-3 Chip.

Beste Heer/Mevrouw,

We doen er alles aan zodat je veilig kunt bankieren. Naast de maatregelen die wij nemen, is
ook je eigen bijdrage van belang. Daarom willen wij jouw als onze klant erop attenderen je
meest recente (contact-)gegevens bij te werken.

Meer informatie over waarom je opnieuw dient te identificeren kan je natuurlijk vinden op onze
website *************************. Je wordt verzocht zo spoedig mogelijk opnieuw te
identificeren om optimaal gebruik te kunnen maken van al onze diensten.

Opnieuw identificeren
Elke klant bij de ABN AMRO moet zich opnieuw identificeren en een aantal vragen over
zijn/haar rekening beantwoorden. De volgende veiligheidsprocedure hanteren wij om er zeker
van te zijn dat we te maken hebben met de rechtmatige rekeninghouder van deze
desbetreffende rekening.

Ga naar *******************(link), om je huidige gegevens opnieuw te identificeren.

Denk aan je eigen veiligheid en identificeer je klantgegevens optijd om onnodige complicaties
tijdens het bankieren te voorkomen. Houd je betaalpas en e.dentifier bij de hand tijdens deze
procedure.

Alvast hartelijk dank voor uw medewerking

Met vriendelijke groet,

******* **************
Manager klant & Communicatie Hoofdkantoor

ABN AMRO BANK N.V.
ABN AMRO
Hoofd Klantcommunicatie
***************

Valse e-mail