Let op: Nep-sms namens Belastingdienst Sinds 13:00 22 mei 2019

Nieuwe Aanvraag

ABN AMRO

Geachte klant,

Wij hebben meerdere malen contact met u proberen op te nemen, maar dat is tot op
heden nog niet gelukt.
ons systeem heeft namelijk geconstateerd dat u nog geen gebruik maakt van onze
beter beveiligde betaalpas.
betaalpassen zijn een kwetsbaar ding voor criminelen om misbruik van te maken.
door de technologie van onze betaalpassen steeds te vernieuwen, blijven wij ze vele
stappen voor.

Ik heb nog geen nieuwe betaalpas aangevraagd

Als u nog geen nieuwe betaalpas heeft aangevraagd, en dat in 2 stappen wilt regelen
dan verzoeken wij u om heel gemakkelijk in te loggen en de stappen te volgen.

Alle betaalpassen vervallen op 29 April 2019

Vraag veilig uw nieuwe betaalpas aan.

Wij bedanken uw vriendelijk voor uw medewerking.
ABN AMRO N.V.

Valse e-mail