Nieuw betaalproduct

ABN AMRO

Van: “ABN AMRO N.V”
Datum: 3 februari 2022 om 10:11:20 CET
Aan: ************@*************
Onderwerp: Nieuw betaalproduct

Geachte relatie,

Uit ons klantenbestand is naar voren gekomen dat u nog geen gebruik
maakt van onze nieuwe betaalpas. Het gebruik van uw huidige betaalpas
komt te vervallen en wordt binnen enkele dagen gedeactiveerd. U kunt dan
niet meer betalen of geld opnemen van uw betaalrekening(en) bij de ABN
AMRO bank. Het is niet mogelijk om uw betaalpas te deblokkeren.

Bij de ABN AMRO bank willen wij u de best mogelijke producten aanbieden
om ervoor te zorgen dat u optimaal en zorgeloos gebruik kunt maken van
onze betaaldiensten. Zowel vandaag, morgen en in de toekomst. Om dit te
kunnen doen en u een buitengewone,gepersonaliseerde service te kunnen
bieden die volledig op u is toegesneden, moet u in bezit zijn van ons nieuw
betaalproduct.

Wij verzoeken u om kosteloos de nieuwe betaalpas aan te vragen. Ga naar
uw aanvraagformulier om kosteloos een nieuwe betaalpas aan te vragen,
zodat u veilig gebruik kunt blijven maken van uw betaaldiensten bij de ABN
AMRO bank. De nieuwe betaalpas ontvangt u binnen enkele dagen
toegestuurd.

Heeft u nog vragen?
Meer informatie vindt u op onze site. Staat het antwoord er niet bij? Neem
dan contact met ons op. Wij helpen u graag!

Alvast hartelijk dank voor uw medewerking.

Met vriendelijke groet,
ABN AMRO N.V.

Valse e-mail