Van: Klantenservice
Aan: *******@*********
Datum: vrijdag, 05 maart 2021, 05:16a.m. +01:00
Onderwerp: Nieuw Bericht.
Geachte relatie ,
Uit ons klantensysteem is naar boven gekomen dat u tot op het
heden nog geen gebruik maakt van onze nieuwe Rabo Wereldpas.
Dit betekent dat u met ingang van 10 Maart 2021 niet meer kunt
inloggen in uw Rabo online bankieren, betalen met uw betaalpas
of geld kunt op nemen van uw betaalrekening(en) bij de
Rabobank.
Nieuwe Betaalpas(s)en
Uw huidige betaalpas voldoet niet meer aan de standaard eisen en
komt hierdoor binnenkort te vervallen.
We vragen u om uw nieuwe betaalpas eenvoudig aan te vragen om blokkade te voorkomen.
-***** *******(Link).
Heeft u nog vragen? Neem gerust contact met ons op.
Met vriendelijke groet,
Afdeling bankzaken
Rabobank