Let op: Nep-sms namens Belastingdienst Sinds 13:00 22 mei 2019

Netflix: Mislukte incassopoging maandelijkse kosten

Netflix

Van: Netflix noreply@nl-*****lix.com
Verzonden: donderdag 24 januari 2019 04:12
Aan:
Onderwerp: Mislukte incassopoging maandelijkse kosten

Mislukte incasso poging

Beste klant,
Op woensdag 23 Januari 2019 hebben wij tevergeefs geprobeerd uw abonnementskosten te incasseren van de door u opgegeven betaalmethode. Helaas is dit ons niet gelukt. Dit komt omdat uw betaalgegevens verouderd zijn. U dient deze direct te herstellen indien u weer toegang wilt krijgen tot uw account zoals u gewend bent. U kunt uw gegevens hier updaten of u kunt klikken op de onderstaande button.
Ook kunt u handmatig de verschuldigde abonnementskosten naar ons overmaken. Onze bankgegevens zijn op onze site te vinden. Hou er rekening mee dat het soms tot 5 werkdagen kan duren voordat bepaalde banken de overschrijving hebben voltooid. In deze tijd heeft u geen toegang tot Netflix

Inloggen

Mocht je vragen hebben, helpen wij je graag verder. Je kunt ons bellen op het nummer 0800-0***-9647.

Het Netflix-team

Valse e-mail