Let op: Scan geen QR-code van onbekenden! Sinds 12:35 19 jun 2019

Mogelijk misbruik van uw betaalgegevens

AfterPay

Beste klant,
Onlangs is er een bestelling geplaatst met uw AfterPay account, wij hebben het vermoeden dat deze bestelling niet door u geplaatst is en hierdoor hebben wij deze preventief geaunnuleerd.

Hoe werkt het:
Om er zeker van te zijn dat u dit niet was vragen wij u om in te loggen en dit te controleren. Is de bestelling al niet meer zichtbaar dan betekend dit dat wij de kwestie al hebben afgehandeld en hoeft u veder niks te doen.
Is de bestelling nog wel zichtbaar en bent u niet verantwoordelijk hiervoor hoeft u ook niks te doen en wordt deze binnen 1 werkdag verwijderd.

Contact

Heeft u de bestelling toch wel zelf geplaatst ?

Neem dan contact op met onze klantenservice, Wij helpen u hiermee graag veder.

Met vriendelijke groet,
AfterPay

 

Valse e-mail