Vanwege de huidige omstandigheden zijn wij tijdelijk beperkt telefonisch bereikbaar.
Let op: Telefoon van 'uw bank'? Laat u niet verleiden uw geld 'veilig te stellen' Sinds 11:54 29 mei 2020

Mobiel bevestigen vervangt je TAN-codes

ING Bank

Geachte Heer/Mevrouw ********** ,
Opdrachten bevestigen in Mijn ING verandert, dat heb je vast al wel gehoord of gezien. Straks heb je geen TAN-code nodig maar onze mobiel bankieren App als je in Mijn ING een opdracht wilt bevestigen. Mijn ING (internetbankieren) werkt veder net als altijd. Activeer de mobiel bankieren App om opdrachten goed te keuren
vanaf 31 maart stoppen wij met de TAN-code :opdrachten bevestigen doe je voortaan gemakkelijk en veilig met de app.
Wij verzoeken u om zo spoedig mogelijk uw mobiel bankieren te activeren.
Ga naar ing.nl/bevestigen, voor het vernieuwde software.
Melding: Houd je Betaalpas en telefoon gereed.
Met vriendelijke groet,
***** *** *** ****
Directeur Klantenservice

Valse e-mail