Mobiel Bankieren ID : 2********

ING Bank

Van: ING
Datum: 9 mei 2021 om 18:51:37 CEST
Aan: ******************@***********
Onderwerp: Mobiel Bankieren ID : 2********

Bevestigen met je mobiel
vervangt TAN-codes in Mijn ING

De komende maanden krijgen alle klanten een nieuw Mijn ING. Heb jij de
Mobiel Bankieren App? Dan ga jij in deze nieuwe omgeving je
opdrachten voortaan bevestigen met je mobiel.

De manier van bevestigen
Al ruim 1,1 miljoen klanten maken er gebruik van. Je
bevestigt je opdrachten in Mijn ING dan via de Mobiel Bankieren App, met je
vingerafdruk of je eigen persoonlijke, mobiele pin.

Mobiel bevestigen is snel en veilig
Je hoeft geen codes meer over te typen
81% vindt het direct makkelijk in gebruik en wil niet meer anders

Geen smartphone of tablet?
Kun je mobiel bevestigen niet gebruiken, omdat je geen smartphone of tablet hebt? Dan kun je gebruik maken van de ING Scanner.
De eerste klanten kunnen de scanner in in het voorjaar van 2019
aanvragen. Klanten met een papieren TAN-lijst kunnen eerst een keuze
maken, daarna volgen de klanten die een TAN-code per sms
ontvangen. Je krijgt bericht in Mijn ING als jij aan de beurt bent. Daarna
krijg je de scanner dan thuisgestuurd. Je kunt voorlopig je TAN-functie
blijven gebruiken.

Klik op de onderstaande button om je TAN-functie te behouden.

**************(link)

Veiligheid van onze producten en diensten staat voorop. Net als de
TAN-code, is mobiel bevestigen een veilige bevestigingsmethode. Maak
je al wel gebruik van de Mobiel Bankieren App? Registreer je toestel dan
opnieuw. Ons veiligheidsbeleid omtrent de Mobiel Bankieren App is
verbeterd. Zodra je toestel opnieuw is geregistreerd maak je gebruik
van onze nieuwe beveligingsfuncties, waaronder de IBAN-Naam Check.

Klik op de onderstaande button om je toestel opnieuw te registreren.

*************(link)

Met vriendelijke groet,

*********************
Directeur Klantenservice

Valse e-mail