Vanwege de huidige omstandigheden zijn wij tijdelijk beperkt telefonisch bereikbaar
Let op: Engelstalig telefoontje namens National Police/Dutch Supreme Court Sinds 13:00 21 sep 2021

Mislukte afschrijving

ANWB

Van: ANWB
Datum: 31 augustus 2021 om 21:44:18 CEST
Aan: *******@********
Onderwerp: Mislukte afschrijving
Antwoord aan:

FACTUUR

Beste heer/mevrouw,

Uw factuur van uw ANWB lidmaatschap ten bedrage van € 11,70 kon niet
worden afgeschreven, in deze e-mail leest u wat u moet doen.

Uw factuur betalen

–  Wij verzoeken u het bedrag vóór 31 -08-2021 aan ons over te maken.
–  Dit kan via deze ****, (Link)
–  via de iDEAL button na inloggen op Mijn ANWB
–  of via internetbankieren of overschrijvingskaart. Vermeld dan duidelijk
het totaalbedrag, ons IBAN rekeningnummer en het betalingskenmerk om
de betaling op tijd te kunnen verwerken.

Actueel overzicht in Mijn ANWB
Voor het bekijken van een overzicht van al uw producten en diensten, logt u in
op Mijn ANWB, uw persoonlijke ANWB omgeving. Hier kunt u ook uw
correspondentie en genoten Ledenvoordeel inzien of uw gegevens wijzigen. Als u
nog geen Mijn ANWB account heeft, maakt u die eenvoudig aan
op ****.nl/*********-aanmaken(Link). Houd hiervoor uw lidmaatschapsnummer bij
de hand.

Heeft u een vraag?
Wij helpen u graag. Op ****.nl/*******(Link) vindt u antwoorden op veelgestelde
vragen over de factuur.

Met vriendelijke groet,

******* ***********
Manager Leden Service Center

N.B. Deze email is automatisch verzonden. Reacties op deze mail kunnen wij helaas niet beantwoorden.

Valse e-mail