Mijn WoningNet

Woningnet

From: WoningNet
Sent: Tuesday, 4 October 2022 01:54
To: ***********@*************
Subject: Mijn WoningNet

Geachte heer/mevrouw,

Hierbij informeren wij u over de status van uw WoningNet inschrijving, de
inschrijving verloopt op 7/11/2022. Uw betaalgegevens zijn bij ons nog niet
bekend waardoor wij de lidmaatschapskosten niet hebben kunnen
incasseren. Om uw inschrijving te verlengen dient u de jaarlijkse
lidmaatschapskosten van €8,00 te betalen, dit is mogelijk via iDEAL.

Klik hier om doorverwezen te worden naar de betaalomgeving en uw
inschrijving te verlengen.

Automatische Incasso Instellen
Wilt u betalen via een doorlopende machtiging?
Dit is mogelijk nadat u dit jaar nog via iDEAL betaald heeft.
Na de betaling kunt u uw betaalwijze aanpassen via het klantenportaal.
Volgend jaar zullen wij dan de lidmaatschapskosten automatisch incasseren.
Meer informatie over het betalen van de lidmaatschapskosten vindt u op onze website.

Uitschrijven
Als wij de betaling niet voor bovenstaande datum hebben ontvangen zult u
automatisch worden uitgeschreven, u hoeft zelf dus niets te doen.

Let op: Uw opgebouwde inschrijfduur en eventuele reacties vervallen dan.

Met vriendelijke groet,

WoningNet
Manager Klantcontactcentrum

Valse e-mail