Vanwege de huidige omstandigheden zijn wij tijdelijk beperkt telefonisch bereikbaar.
Let op: Telefoon van 'uw bank'? Laat u niet verleiden uw geld 'veilig te stellen' Sinds 11:54 29 mei 2020

Mijn ICS account: Bevestigen

ICS

Geachte heer/mevrouw *****************,
|
Wat is er aan de hand?
Uit recentelijke onderzoek is gebleken dat uw Mijn ICS account, gekoppeld aan email: jakorich@hotmail.com nog niet volledig up to date is. Om u de ervaring die u van ons gewend bent te kunnen blijven geven voeren wij regelmatig controles uit. U kunt uw Mijn ICS account bevestigen door te klikken op de onderstaande link.
Dit moet echter wel voor woensdag 20 mei 2020.
Als voor deze datum de bevestiging niet gedaan is, kunt u uw Mijn ICS account beperkt gebruiken.
|
********************** verifiëren

Waarom doen we dit?
Op deze manier willen wij voorkomen dat uw Mijn ICS op frauduleuze wijze gebruikt wordt. Wij, als de grootste Creditcard maatschappij van Nederland, willen onze klanten de meest veilige ervaring geven. Om deze ervaring te kunnen blijven geven moeten we al onze klanten regelmatig door een controle halen om zo fraudeurs tegen te gaan.
Wij hopen hier u voldoende mee te hebben geïnformeerd.
Voor vragen kunt u contact opnemen met onze klantenservice.
Met vriendelijke groet,
International Card Services BV

Valse e-mail