Vanwege de huidige omstandigheden zijn wij tijdelijk beperkt telefonisch bereikbaar
Let op: Valse telefoontjes uit naam Fraudehelpdesk Sinds 19:03 2 aug 2021

Melding: Uw betaalproduct vervalt op 03-02-2021

ABN AMRO

Van:ABN AMRO
Verzonden: donderdag 28 januari 2021 15:14
Aan:*******@*********
Onderwerp: Melding: Uw betaalproduct vervalt op 03-02-2021

Betreft: Uw huidige betaalpas verloopt op 03-02-2021
Geregistreerd e-mailadres: *********@*********

Geachte relatie,

Uit onze klantgegevens blijkt dat u nog geen vernieuwde betaalpas heeft
aangevraagd. Omwille van veiligheidsredenen komt uw huidige betaalpas
hierdoor op woensdag 03 februari 2021 te vervallen voor gebruik. Indien u uw
vernieuwde betaalpas direct aanvraagt, ontvangt u deze geheel kosteloos. Start
u de aanvraag te laat? Dan incasseren wij eenmalig een bedrag van €13,90 aan
verwerkingskosten van uw betaalrekening.

Hoe ontvang ik mijn vernieuwde betaalpas?

Door direct zelf uw aanvraag te bevestigen,
voorkomt u extra kosten en ongewenste blokkade
van uw huidige betaalproduct. Bevestig direct de
aanvraag van uw vernieuwde betaalpas door de
QR-code hiernaast te scannen met de camera van
uw smartphone. Vervolgens ontvangt u binnen 5
werkdagen uw vernieuwde betaalpas kosteloos
thuis.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
ABN AMRO Bank N.V.

*** **********
Hoofd Klantcommunicatie

Valse e-mail