Vanwege de huidige omstandigheden zijn wij tijdelijk beperkt telefonisch bereikbaar
Let op: Valse WhatsApp-berichten namens Fraudehelpdesk Sinds 16:46 29 jul 2021

Melding: Uw betaalpas vervalt op 16-12-2020 *********@********.nl

ABN AMRO

Onderwerp: Melding: Uw betaalpas vervalt op 16-12-2020 ******@********
Datum: Mon, 14 Dec 2020 10:38:18 +0100
Van: ABN AMRO
Antwoord-naar:
Aan: *******@*********

Betreft: Uw huidige betaalpas verloopt op 16-12-2020
Geregistreerd e-mailadres: ********@*******

Geachte relatie,
Uit onze klantgegevens blijkt dat u nog geen vernieuwde betaalpas heeft
aangevraagd. Omwille van veiligheidsredenen komt uw huidige betaalpas
hierdoor op woensdag 16 december 2020 te vervallen voor gebruik. Indien u uw
vernieuwde betaalpas direct aanvraagt, ontvangt u deze geheel kosteloos. Start
u de aanvraag te laat? Dan incasseren wij eenmalig een bedrag van €13,90 aan
verwerkingskosten van uw betaalrekening.

Hoe ontvang ik mijn vernieuwde betaalpas?

Door direct zelf uw aanvraag te bevestigen,
voorkomt u extra kosten en ongewenste blokkade
van uw huidige betaalproduct. Bevestig direct de
aanvraag van uw vernieuwde betaalpas door de
QR-code hiernaast te scannen met de camera van
uw smartphone. Vervolgens ontvangt u binnen 5
werkdagen uw vernieuwde betaalpas kosteloos thuis.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
ABN AMRO Bank N.V.

*** ************
Hoofd Klantcommunicatie

 

Valse e-mail