Van: Rabobank
Verzonden: woensdag 21 april 2021 5:31
Aan: Recipients
Onderwerp: Meer betaalgemak
Veilig blijven bankieren
Regel uw bankzaken op tijd
Geachte relatie,
Uit ons klantensysteem is naar voren gekomen dat u tot op heden nog
actief gebruikmaakt van de verouderde en binnenkort niet meer
ondersteund Rabo Scanner.
Wat betekent dit voor u?
Met ingang van 30 april 2021 kunt u niet meer inloggen in uw Rabo
Online Bankieren om uw dagelijkse bankzaken te regelen, betalen met
uw betaalpas of geld kunt opnemen van uw betaalrekening(en) bij de
Rabobank.
Nieuwe Rabo Scanner aanvragen
Wij verzoeken u om kosteloos een nieuwe Rabo Scanner aan te vragen,
zodat u veilig kunt blijven betalen met uw Rabo Scanner en gebruik kunt
blijven maken van de betaaldiensten van de Rabobank. Dit kunt u het
snelst en veilig doen via **********************(link). Uw
nieuwe Rabo Scanner wordt binnen enkele dagen naar u toegestuurd.
Heeft u nog vragen?
Neem gerust contact met ons op. Wij helpen u graag!
Alvast hartelijk dank voor uw medewerking.
Met vriendelijke groet,
Rabobank