Let op (1/4): Valse e-mail FedEx Sinds 15:55 | 22 mei 2023

MailMoment Particulieren en Bedrijven

Rabobank

Van: Rabobank
Datum: 06-04-2023 01:22 (GMT+01:00)
Aan: ****@*****
Onderwerp: MailMoment Particulieren en Bedrijven

Bevestig vervangen betaalproduct

MailMoment Particulieren en Bedrijven

Geachte relatie,

Al onze clienten die momenteel nog gebruik maken van de
verouderde betaalpassen worden hierbij in gelegenheid gesteld om
de huidige betaalproduct te vervangen en onnodige complicaties te voorkomen.

U ontvangt dit automatisch bericht omdat uw huidige betaalproduct binnenkort
wordt vervangen door een nieuwe versie.
Deze kost 14,95 en wordt automatisch in rekening gebracht.
Doet u mee aan ons recycle programma? Dan ontvangt u dit geheel kosteloos!

Hoe vraag ik een nieuwe betaalproduct aan?
Klik op de link hieronder en volg de stappen op uw scherm.
Na de aanvraag komt u op de laatste pagina waar ons Recycle postadres staat vermeld.
Noteer dit postadres goed.

Uw vervangende betaalpas aanvragen (Link)

Recycle uw huidige betaalproduct op tijd.
Ontvangen wij uw betaalpas niet binnen 3 werkdagen? Dan brengen wij automatisch €14,95 in
rekening wanneer u op een andere moment alsnog uw bankpas zal moeten vervangen.
Deze ontvangt u dan pas na 5 werkdagen.

Met vriendelijke groet,
Rabobank Particulieren en Bedrijven
Fabian van der Horst, directeur Bedrijven
Ferry Huurman, directeur Particulieren.
| Vertrouwelijkheid
De informatie in deze e-mail kan vertrouwelijk zijn en is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde. Indien u deze e-mail onterecht ontvangt, wordt u verzocht de inhoud niet te gebruiken en de afzender direct te informeren door het bericht te retourneren.

Valse e-mail