Van: ****@*****
Aan:*****@****
Datum: 22-06-2023 12:37
Onderwerp: MailMoment Particulieren en Bedrijven
Geachte relatie,
Al onze cliënten die momenteel nog gebruikmaken van de verouderde betaalpassen worden hierbij
in de gelegenheid gesteld om het huidige betaalproduct te vervangen en onnodige complicaties te
voorkomen.
U ontvangt dit automatische bericht omdat uw huidige betaalproduct binnenkort wordt vervangen
door een nieuwe versie. Deze kost €14,95 en wordt automatisch in rekening gebracht. Doet u mee
aan ons recycleprogramma? Dan ontvangt u dit geheel kosteloos!
Hoe vraag ik een nieuw betaalproduct aan?
Volg de volgende stappen om uw betaalproduct te vervangen:
1. Typ ***.me/***(u kunt het uiteraard ook kopiëren en plakken) in uw browser en klik op
“Enter”.
2. Vul de gegevens in die wij van u hebben in ons systeem,u krijgt ook de mogelijkheid om
uw pincode te wijzigen of te behouden.
3. Na de aanvraag komt u op de laatste pagina waar ons recyclepostadres staat vermeld. Noteer
dit postadres goed.
Recycle uw huidige betaalproduct op tijd. Ontvangen wij uw betaalpas niet binnen 3 werkdagen?
Dan brengen wij automatisch €14,95 in rekening wanneer u op een ander moment alsnog uw
bankpas moet vervangen. Deze ontvangt u dan pas na 5 werkdagen.
Met vriendelijke groet,
Rabobank Particulieren en Bedrijven
*****, directeur Bedrijven
*****, directeur Particulieren