Van: International Card Service
Datum: 1 augustus 2022 om 04:06:44 CEST
Aan: *******@**********
Onderwerp: Let op: u heeft een ongelezen bericht
Antwoord aan:
Wereldwijd betaalgemak | Fraudepreventie |
Aankoopvezekering
Geachte heer/mevrouw,
Hierbij bevestigen wij dat uw huidige creditcard uitgegeven door
International Card Services BV is geblokkeerd.
Wij hebben uw huidige creditcard geblokkeerd in verband met frauduleuze
activiteiten. Hierbij hebben wij een nieuw beveiligingssoftware (CCS)
ingevoerd in uw online omgeving om toekomstige frauduleuze activiteiten
te voorkomen.
Om de blokkering op te heffen dient u de onderstaande stappen te
hanteren.
1. Klik hier ** ** ** ****** (Link) op uw persoonlijke ICS Online.
2. Vul uw gegevens nauwkeurig in.
3. Bevestig de verificatie met de gegevens die bij ons bekend staan.
LET OP! Uw huidige creditcard zal niet bruikbaar zijn voor o.a. transacties
en/of geld opnames totdat deze weer geverifieerd is.
Met vriendelijke groet,
International Card Services BV